ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΙΠΠΩΝ

Σχολιάστε  και ρωτήστε για διαδρομές που έκανα εγώ αλλά και για διαδρομές άλλων ίππων .ΣΧΟΛΙΑ ΝΑΙ

Advertisements
Explore posts in the same categories: ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΙΠΠΩΝ

19 Σχόλια στο “ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΙΠΠΩΝ”

  1. Booktrader Says:

    Θα ηθελα να σχολιασεις τον Θεσμο και τον Οβεισον Γουει που ετρεξαν χθες.
    Εξυπακουεται βεβαια οτι δεν εισαι υπαιτιος ουτε για την απειρια καποιων αλλα ουτε και για το τροπο ιππευσης που ακολουθησαν.
    Δεν ειναι δυνατον να ζηταμε απο σενα τα ρεστα για τα λαθη που κανουν αλλοι και δεν επιτρεπεται να τα επωμιστεις εσυ.
    Προτωποριακο αυτο που κανεις με τα γκαλλοπ και ευχομαι να μην προσφερουν πατημα σε καποιους οι οποιοι ειναι ασχετοι και αδαεις με το χωρο για να σε τιμωρησουν επειδη λες τη γνωμη σου.
    Αλλωστε ειναι κατι που δεν γινεται πρωτη φορα γιατι και στο Ντερμπυ του 2004 νομιζω παλι οι αναβατες που τρεξαν τοτε ειχαν εκφρασει τη γνωμη τους για τη συγκεκριμενη κουρσα οποτε θεωρω πως δεν θα υπαρξει καποιο προβλημα.

  2. tnik Says:

    Καλησπέρα Booktrader και για τα δύο άλογα δεν έχω γνώμη γιατί δεν είδα τις ιπποδρομίες.Επιφυλάσσομαι όμως να σου γράψω την γνώμη μου την Δευτέρα το βράδυ που θα τις έχω δει.Τώρα για το άλλο που λες περί τιμωρίας υπάρχει και αυτό το ενδεχόμενο αφού ο κώδικας δεν είναι σαφής στο άρθρο που αφορά την περίπτωση αυτή και μπορεί να ερμηνευθεί από τον καθένα όπως το καταλαβαίνει.Πάντως δεν νομίζω τα σχόλια μου να μπορούν να θεωρηθούν σαν προγνωστικά η σαν πληροφορία (άλλωστε ο οποιοσδήποτε μπορεί να παρακολουθήσει τις πρωινές προπονήσεις και να αξιολογήσει τα γκάλοπ των αλόγων) που μπορεί να κάνει ζημιά στις ιπποδρομίες η στα περιοδικά και εφημερίδες ιπποδρομιακού περιεχομένου.

  3. Νίκος Παπαδάκης Says:

    Νίκο πως θα αξιολογούσες εσύ μιά ιπποδρομία σε συνάρτηση με τους αναβάτες που συμμετέχουν.
    Πολλοί από τους ισχυρούς αναβάτες, λέει ο κόσμος,κερδίζουν επειδή τους δίνουν έτοιμα τα “αεροπλανοφόρα”.
    Εκ πρώτης όψεως, είναι μερικές φορές όντως έτσι:
    Μιά φορά έτρεχε στον ιππόδρομο ο Στρονγκ Θάνος, έφευγε δέκα μήκη στην εκκίνηση, 2400, και διατηρούσε αυτή τη διαφορά κάντερ μέχρι τέλους. Έχω τη γνώμη ότι και ένα κοριτσάκι θα κέρδιζε με το Στρονγκ Θάνο αλλά το καβάλαγε ο Νικολαϊδης – και έγραφε στη στατιστική του Νικολαϊδη κατά συνέπεια (σ.σ. πρώτος εκείνη τη χρονιά – έχασε στο τέλος από τον Νίκο λόγω “καμπάνας”).

    Ο κόσμος πάντα παίζει πιό πολύ τους υποτιθέμενους τσάμπιον που επιτυγχάνουν μεγάλα ποσοστά.
    Για παράδειγμα χτες Νέκταρ Γουέϊ με Αλέξανδρο δεν παιζόταν ευρώ αλλά πιστεύω με Λάο-Ντίνο θα ήταν 3η-4η τύχη (άσχετα αν δεν πήγε πουθενά βέβαια τελικά).

    Αλλά αν κερδίσει κανένας Αλέξανδρος όλοι χτυπάμε το κεφάλι μας (εκτός από δυό-τρία άλογα του Τσιώλη που ξέρουμε ότι τα πάει ο ίδιος).
    Πάλι αν αγνοείς τελείως το ποιός είναι ο αναβάτης, είναι λάθος πιστεύω εγώ.

    Ποιά είναι η γνώμη σου και τι πρέπει να κάνουμε πιό σωστά νομίζεις ;
    Είναι και μαθηματικό το θέμα στην τελική, αλλά από την πείρα σου ίσως βοηθηθούμε.

  4. Νίκος Παπαδάκης Says:

    Ο Θεσμός που λέει ο booktrader μας χαιρέτησε από το σταρτ μετά από το γνωστό επεισόδιο – το άλλο δεν το πρόσεξα εγώ.
    Καλή η ιδέα του Νίκου να λέει πέντε πράγματα από εδώ.
    Στον ιππόδρομο, υποτίθεται, ισχύει η αρχή “της ισοδύναμης πληροφόρησης του κοινού” – άρα όποιος λειτουργεί ενισχυτικά προς αυτή την αρχή κινείται προς τη σωστή γενικά κατεύθυνση και όποιος καταστρατηγεί την αρχή κινείται προς τη λάθος κατεύθυνση.
    Όσο περισσότερες σωστές και τεκμηριωμένες απόψεις ακούγονται τόσο το καλύτερο.
    Μόνο αν μας πει ο Νίκος ή κάποιος άλλος τζόκεϋ, “μάγκες θα … χάσω για πάρτη σας” θα μπορούσε να τον πειράξει κανείς (ακραία και απίθανη περίπτωση).
    Οι προπονητές πως λένε ;
    Δηλαδή όταν μας πει λ.χ. ο Καστρινός μεθαύριο “καλός ο Λέων Τερζ αν και φαβορί στην κούρσα είναι ο Ζωροάστρης”, θα λέει ψέμματα ; Θα είναι εκτός των ορίων της δικαιοδοσίας του. Δεν το νομίζω.
    Στο εξωτερικό δεν έχω ακούσει αναβάτες αλλά στην Αγγλία υπάρχει ένα site με τους προπονητές να μιλάνε και τους ακούς.
    Μόνο στο breeders cup είχαν βγάλει στην τηλεόραση και αναβάτες να μιλήσουν και είχαν δώσει και ωρισμένες εκτιμήσεις.

  5. tnik Says:

    Νίκος Παπαδάκης Says:
    Ιανουαρίου 27th, 2007 at 22:20 e
    Νίκο πως θα αξιολογούσες εσύ μιά ιπποδρομία σε συνάρτηση με τους αναβάτες που συμμετέχουν.
    Πολλοί από τους ισχυρούς αναβάτες, λέει ο κόσμος,κερδίζουν επειδή τους δίνουν έτοιμα τα “αεροπλανοφόρα”.
    Εκ πρώτης όψεως, είναι μερικές φορές όντως έτσι:

    Καλησπέρα κ. Παπαδάκη κοιτάξτε το συγκεκριμένο ερώτημα έχει πολλές παραμέτρους και βέβαια τα δικά μου κριτήρια είναι τελείως διαφορετικά από τον απλό φίλιππο.Για μένα πάντως βασικό κριτήριο είναι η συχνότητα που καταφέρνει κάποιος να διακριθεί ανεξαρτήτου θέσεως στην άφιξη(τετράδα) και άσχετα από το αν έχουν τύχη τα άλογα που ιππεύει.Ένα άλλο κριτήριο είναι η συχνότητα που ιππεύει κάποιος αναβάτης αφού ως επί το πλείστων οι αναβάτες που κάνουν πολλές ιππεύσεις έχουν άλλο αέρα από κάποιους που δεν ιππεύουν τακτικά.Μετά άλλο σημαντικό στοιχείο είναι η ψυχολογία δηλαδή κάποιος που κερδίζει τακτικά έχει καλύτερη ψυχολογία έναντι κάποιου που δεν έχει διακριθεί για αρκετό διάστημα (αυτό καμιά φορά είναι μπούμερανγκ για αναβάτες με απειρία αφού λόγο ενθουσιασμού κάνουν παιδαριώδη λάθη.Αυτά όσον αφορά τις επιλογές για αναβάτες και βέβαια κατά την προσωπική μου άποψη.Πάντως πιστεύω ότι για να μην συμπεριλάβει κάποιος στο παιχνίδι του κάποιο άλογο που έχει τύχη αλλά έχει υποδεέστερο αναβάτη θα πρέπει να προσμετρήσει τις ιδιότητες του αλόγου τον τρόπο διαδρομής και την δυναμικότητα των αντιπάλων.Για το άλλο που λέτε περί δυνατών αλόγων όντως υπάρχουν άλογα που και ένα παιδάκι να βάλεις επάνω θα κερδίσουν.

  6. tnik Says:

    Είναι τελείως διαφορετικά τα πράγματα για προπονητές και αναβάτες βάση του κώδικα.Αλλά όπως προείπα δεν είναι σαφές το άρθρο που αφορά τους αναβάτες.Δεν βλέπω βέβαια που είναι το μεμπτό να κάνει κάποια δήλωση ένας αναβάτης για κάποιο άλογο που ιππεύει αφού ο μόνος κίνδυνος είναι να πέσει η όποια εκτίμηση έχουν οι φίλιπποι προς το πρόσωπο του.Πάντως οι αναβάτες στο εξωτερικό κάνουν δηλώσεις και εκτιμήσεις για τα άλογα που ιππεύουν.

  7. Νίκος Παπαδάκης Says:

    Ο στίβος είναι χάλια.
    Στο Δέλτα, ένα σορό διαμαρτυρίες και σχόλια και τότε, αλλά νομίζω η θνησιμότητα ίππων είναι πιό μεγάλη τώρα.
    Το 2003 αν το πήγαιναν Γενάρη έχω την εντύπωση ότι θα γινόταν καλύτερη δουλειά. Τότε οι προπονητές βιαζόντουσαν και έκαναν και πορεία στο γκαζόν (βγήκα κι εγώ παρέα αλλά περισσότερο για τη λιακάδα).
    Τώρα -μου είπε κάποιος ιδιοκτήτης απ’ αυτούς που πηγαινοέρχονται Αγγλία και θεωρούνται ειδήμονες- θέλει 1 δις (σε δραχμές) να γίνει πλήρης ανακατασκευή ενώ ο Ο.Δ.Ι.Ε. προσπαθεί με μπαλώματα (σωστό -στο περίπου- αυτό το νούμερο ή λάθος .
    Θέλει κατά τη γνώμη μου αφ’ ενός πιό σταθερό υπόστρωμα και αφ’ ετέρου να φύγουν οι κλίσεις.
    Οι κλίσεις τι ρόλο παίζουν ;
    Στο Δέλτα θυμάμαι κάτι λίγα άλογα που τερμάτιζαν απώτατη εξωτερική επειδή ήταν μονόφθαλμα (Αλκαμένης και σία). Εδώ συνέχεια βλέπουμε το ίδιο και βλέπουμε τα χνάρια να διαγράφουν την … υποτείνουσα. Τα άλογα έχω την εντύπωση κουράζονται και στρίβουν για να πιάσουν τα χαμηλά (δεν καταλαβαίνουν ότι δεν αλλάζει τίποτα γι αυτά αφού ο προορισμός είναι να φτάσουν όλα στο ίδιο τέρμα).
    Έτσι σε πολλές ιπποδρομίες η έκβαση τους τελικά αποφασίζεται από τυχαίους παράγοντες, ενώ γίνονται και τρακαρίσματα.

    Κάτι πρέπει να γίνει.
    Λένε και για διεθνή μήτινγκς (μερικοί) !
    Τουλάχιστο να το παραδεχτεί ο Ο.Δ.Ι.Ε. και να δώσει ένα χρονοδιάγραμμα, αν δεν μπορεί να “ξηλωθεί” άμεσα τα φράγκα.

    Έχω δει βέβαια κι αλλού περίεργους -γεωμετρικά- στίβους.
    Στην Αγγλία δε θυμάμαι ποιός ιππόδρομος τρέχουν 1400 και υπάρχει ανηφόρα με κλίση 30 μοίρες !
    Αλλά πρέπει να είναι κάποιος από τους λιγώτερο διάσημους.

  8. tnik Says:

    Οι θνησιμότητα που είναι πιο μεγάλη τώρα οφείλετε κατά κύριο λόγο στο ότι μπαίνοντας στην τελική ευθεία βρίσκεις μια κατηφόρα και σε συνδυασμό με την καταπόνηση του αλόγου κατά την διαδρομή έχει καταστροφικά αποτελέσματα (είναι το σημείο που έχουμε τα περισσότερα κρούσματα).Και στο δέλτα δεν είχαμε καλή συντήρηση όμως η πίστα ήταν flat (επίπεδη) και ήταν πιο σταθερή.Τώρα για τις κλίσεις ένα πράγμα θα πω πρέπει να έχουμε πρωτοτυπήσει παγκοσμίως αφού δεν γνωρίζω άλλο ιππόδρομο με άμμο που να έχει ανηφόρες και κατηφόρες άλλωστε δεν χρειάζεται να έχεις ιδιαίτερη ευφυΐα για να καταλάβεις ότι η άμμος δεν μπορεί να μείνει στην θέση της ειδικά τις μέρες που έχουμε βροχόπτωση και με την κακή έως ανύπαρκτη συντήρηση η πίστα χάνει την σταθερότητα της και υπάρχει άνιση κατανομή της άμμου γι αυτό γίνονται και οι απότομες αλλαγές στους χρόνους των αλόγων και υπάρχει μεγάλη θνησιμότητα (άνιση κατανομή άμμου).Τώρα για το νούμερο που λέτε (1 δις) μου φαίνετε υπερβολικό εκτός και αν βάζετε μέσα υπερτιμολογήσεις και μίζες οπότε το νούμερο αυτό μπορεί να είναι και μεγαλύτερο.Όσο για Αγγλία απ όσο γνωρίζω δεν υπάρχει πίστα με άμμο (αν υπάρχει σίγουρα θα είναι flat) αλλά μόνο γκαζόν και στο γκαζόν δεν παίζει ρόλο αν είναι ανηφόρα η κατηφόρα.

  9. Booktrader Says:

    Καλημερα.
    Η Αγγλια διαθετει 4 ιπποδρομια all weather εκ των οποιων τα 3 (Kempton-Lingfield- Wolverhampton)ειναι πολυτρακ και το ενα (Southwell) διαθετει αμμο φαιμπερσαντ ενω to wolverhampton ειναι αριστεροστροφο και τα υπολοιπα δεξιοστροφα.
    Η Ελλαδα δεν ειναι η μονη χωρα η οποια εχει κλιση στο ιπποδρομιο της αφου και τα 59 ιπποδρομια που εχει η Αγγλια εχουν καποια κλιση αλλα μεγαλυτερη και αλλα μικροτερη συμπεριλαμβανομενων και των φλατ στιβων all weather.
    Ισως αυτος να ειναι Νικο και ενας απο τους βασικοτερους λογους κατα το οποιους οι τζοκευ εξαναγκαζονται να κουνιουνται απανω στο αλογο ειδικα αν εχουν να διανυσουν και κατι λοφους που υπαρχουν σε καποια ιπποδρομια η οταν εχουν να κανουν μαραθωνιες αποστασεις.
    Φαντασου οτι ο Garry Stevens ο οποιος ηταν τσαμπιον αναβατης στην Αμερικη μετα απο ενα χρονο καριερας στην Αγγλια εξαναγκαστηκε να γυρισει πισω διοτι η απειρια του απανω στους Αγγλικους στιβους τον αναγκαζε να κανει παιδαριωδη λαθη με αποτελεσμα να του ασκειται εντονη και αυστηρη κριτικη απο τον ιπποδρομιακο τυπο
    (Racingpost).
    Οι ειδημονες που στοιχηματιζουν στις Αγγλικες ιπποδρομιες λενε πως οι κλισεις που εχουν τα ιπποδρομια οπως πχ του Goodwood δυσχεραινουν τα αλογα που τρεχουν σε γκαζον ειδικα σε περιπτωσεις που το ειδος στιβου ειναι HEAVY επειδη τα μπροστινα τους ποδια βουλιαζουνε περισσοτερο μεσα στη λασπη ενω καποιοι αναβατες μαλιστα επιβεαιωνουν αυτη την αποψη.

  10. Νίκος Παπαδάκης Says:

    1 δις (δραχμές) είναι πολλά για πλήρη ανακατασκευή του στίβου ;
    Δεν ξέρω κιόλας (όταν σου λέει ένας ένα νούμερο ίσον κανένας)αλλά λίγα μου φαίνονται εμένα – σε σύγκριση με τους τζίρους.
    Εγώ είχα γράψει πρόπερσι σε ξένες εταιρείες και -τελικά- μου απάντησε το Χονγκ Κονγκ, περισσότερο από περιέργια να μάθω κατασκευαστικά τι παίζει. Αλλά μου έλεγαν γενικότητες και τελικά προώθησα όλη την αλληλογραφία στην Ε.Ι.Δ.Ι.Ε. και τους είπα “μελετήστε το αυτό”.
    Στο εικοσαήμερο των διακοπών του Αυγούστου τότε πρέπει να το προγραμματίσουν ή ακόμα και αν γίνει αναγκαστικά 40ήμερη η διακοπή.
    Πρόπερσι κάτι έκαναν αλλά απεδείχθη μόνο εν μέρει επαρκές.

    Τώρα οι κλίσεις του εδάφους είναι και ολόκληρη επιστήμη.
    Όταν φτιάχνουν racetrack για αυτοκίνητα γίνεται ειδική οδομετρική μελέτη – δεν είναι ευθείες παντού και ειδικά στις στροφές πλαγιάζει για να ευθυγραμμίζει η φυγόκεντρος δύναμις με την βαρύτητα. Πρέπει να υπάρχει και προσομοιωτής γι αυτό το πράγμα (στην Αυστρία νομίζω).
    Τα έχουν κάνει όμως με υπολογισμούς εδώ ή όχι ;

  11. tnik Says:

    Διευκρίνηση και λάθος δικό μου όταν είπα κλίσεις εννοούσα ανηφόρες και κατηφόρες και όχι την κλίσει που έχει ο στίβος ώστε να βοηθάει τα άλογα που τρέχουν στην εξωτερική και χάνουν μέτρα να αντισταθμίζουν αυτό τον παράγοντα.

  12. tnik Says:

    Νίκος Παπαδάκης Says:
    Ιανουαρίου 28th, 2007 at 17:04 e

    Τώρα οι κλίσεις του εδάφους είναι και ολόκληρη επιστήμη.
    Όταν φτιάχνουν racetrack για αυτοκίνητα γίνεται ειδική οδομετρική μελέτη – δεν είναι ευθείες παντού και ειδικά στις στροφές πλαγιάζει για να ευθυγραμμίζει η φυγόκεντρος δύναμις με την βαρύτητα. Πρέπει να υπάρχει και προσομοιωτής γι αυτό το πράγμα (στην Αυστρία νομίζω).
    Τα έχουν κάνει όμως με υπολογισμούς εδώ ή όχι ;

    Συμφωνώ ότι είναι ολόκληρη επιστήμη όμως νομίζω ότι η πίστα για αυτοκίνητα είναι κάτι τελείως διαφορετικό με την πίστα ενός ιπποδρόμου.Φαντάζομαι ότι η κανόνες κατασκευής ως προς το αρχικό στάδιο πρέπει να είναι το ίδιο όμως στην πίστα ιπποδρομιών επηρεάζουν και άλλοι παράγοντες όπως το να κρατήσεις ισομερή την άμμο σύμφωνα με τις προδιαγραφές ώστε να μην υπάρχουν διακυμάνσεις στους χρόνους παρά μόνο μικρές αποκλείσεις.Δηλαδή τη να το κάνω εγώ όταν μου έχει κλίσει από έξω προς τα μέσα αλλά έχεις τραβήξει την άμμο από το κάγκελο αυτός που τρέχει από την εξωτερική σε αυτήν την περίπτωση είναι καταδικασμένος αφού όση κλίσει και να έχει η πίστα θα τρέχει σε πολύ βαρύτερο διάδρομο με αποτέλεσμα να καταναλώνει τις δυνάμεις του για να παρακολουθήσει τον ρυθμό της κούρσας.Και βέβαια μέσα σε όλα αυτά θα πρέπει σε τακτά χρονικά διαστήματα να μετράνε την πίστα και να βλέπουνε την κατανομή της άμμου ώστε να μην έχουμε διακυμάνσεις στους χρόνους αλλά και να είναι σωστά στρωμένη ώστε να μην κινδυνεύουν τα άλογα από στραβοπατήματα.Και όταν λέω στραβοπατήματα εννοώ ότι μπορεί το ένα πόδι να πατήσει σε 12 πόντους άμμο και το άλλο σε 7 σκεφτείτε σε αυτή την περίπτωση και κάντε τον υπολογισμό ταχύτητα ,βάρος αλόγου και αναβάτη και θα καταλάβετε γιατί έχει αυξηθεί η θνησιμότητα των αλόγων στον καινούργιο ιππόδρομο.
    Υ.Γ. Η απορία μου πάντα ήταν τη ρόλο παίζει η ανηφόρα και η κατηφόρα σε έναν στίβο με άμμο και πως μπορείς να κρατήσεις την άμμο στην θέση της ???

  13. giorgos Says:

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΑΣ.
    ΕΓΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΤΗΝ 9 ΙΠΠΟΔΡΟΜΙΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ. ΘΕΛΩ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΕΡΑΥΝΟ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΠΑΡΑ ΤΑ 60kg ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΣΤΑ 1.600 ΜΕΤΡΑ, ΑΝ ΙΠΠΕΥΘΕΙ ΣΩΣΤΑ , ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠ’ ΟΨΗ ΟΙ ΙΔΙΟΤΡΟΠΙΕΣ ΤΟΥ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΠΑΡΙΣΟΣΝ ΠΟΥ ΙΠΠΕΥΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΤΟΝ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΤΟΥ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΦΙΛΛΙΠΟ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΕ, ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ.
    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ.
    ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.

  14. Νίκος Παπαδάκης Says:

    Η άμμος είναι δουλειά των συντηρητών – τρακτέρ (να επιτυγχάνεται ισομερής κατανομή) όχι των κατασκευαστών.
    Θέλει και λίγο κλίση ο στίβος κάθετα (κατά μήκος της εγκάρσιας διατομής) για να φεύγουν τα νερά.
    Στο Δέλτα ήταν 2.5 μοίρες, εδώ είναι 5 μοίρες (πολύ).
    Ο Μιγκίρος είναι εδώ ο ground scientist που κατέχει το θέμα.

    All weather έλεγαν στην αρχή.
    Μετά το all weather έγινε “τύπου all weather” και μας παρέπεμψαν στο λεξικό του … Μπαμπινιώτη για να μας εξηγήσουν ότι το “τύπου all weather” απλά σημαίνει ότι ΔΕΝ θα είναι all weather !
    Στο Ledra Marriot ήμουνα και τα άκουγα.
    Ιστορίες του παλιού Ελληνικού κινηματογράφου …

  15. tnik Says:

    Giorgos καλώς ήρθες στην παρέα μας.Καταρχήν θέλω να ξεκαθαρίσω δύο πράγματα προς αποφυγή παρεξηγήσεων.Το πρώτο είναι ότι τις μέρες που έχει ιπποδρομίες δεν παρακολουθώ το blog γιατί προτιμώ να περνάω χαλαρά και ξεκούραστα τα πρωινά χωρίς σκέψεις ώστε το μυαλό μου να είναι καθαρό για τις ιπποδρομίες και μετά τις ιπποδρομίες συνήθως είμαι κουρασμένος οπότε θέλω να ανακτήσω τις δυνάμεις μου.Το δεύτερο αφορά αυτό που θέλετε να σχολιάσω κ. Γιώργο δηλαδή κάποια ιπποδρομία πριν αυτή γίνει.Δεν μπορώ να εκφράσω άποψη για κάποιον αντίπαλο/ους για δύο λόγους:1ον αν κάνω εκτιμήσεις για αντιπάλους υπάρχει ο κίνδυνος να σας παραπλανήσω (άθελα μου βέβαια) και να σας βγάλω από το παιχνίδι σας αφού αλλιώς βλέπω κάποια πράγματα εγώ και αλλιώς εσείς σαν φίλιππος και βέβαια ότι θα σας έλεγα θα ήταν υποκειμενικά αφού δεν μπορώ να ξέρω σε τη κατάσταση είναι όλα τα άλογα που συμμετέχουν σε μια ιπποδρομία και είναι αντίπαλοι μου.2ον Αν έκανα κάτι τέτοιο τότε ορθός θα μπορούσα να κινδυνέψω με κάποια τιμωρία αφού θα ήταν σα να δίνω προγνωστικά.

  16. tnik Says:

    Booktrader Says:
    Ιανουαρίου 27th, 2007 at 19:34 e
    Θα ηθελα να σχολιασεις τον Θεσμο και τον Οβεισον Γουει που ετρεξαν χθες.

    Φίλε Booktrader σου > κάποια σχόλια για δύο άλογα που με ρώτησες (ΘΕΣΜΟ και ΟΒΕΣΙΟΝ ΓΟΥΕΙ).Για τον μεν ΘΕΣΜΟ δεν μπορώ να πω πολλά πράγματα μιας και η εικόνα δεν βοηθάει αφού ήταν προς τα εξωτερικά κουτιά του μηχανήματος εκκίνησης με αποτέλεσμα να μην φαίνετε τη έχει συμβεί.Πάντως το συγκεκριμένο περιστατικό μου έχει συμβεί και εμένα με ένα άλογο (ΒΑΣΟΣ ΕΞΠΡΕΣ) και σίγουρα δεν έχει να κάνει με την εμπειρία του αναβάτη αλλά με τις ιδιοτροπίες του αλόγου.Για τον ΟΒΕΣΙΟΝ ΓΟΥΕΙ αυτό που είδα χωρίς βέβαια να γνωρίζω και τι οδηγίες είχε ο αναβάτης του αλόγου (αλλά και τις ιδιότητες του αλόγου) είναι ότι έκανε λάθος στο ύψος των 1.100μ. αφού βλέπει ότι δεν μπορεί να πάρει κάποια καλύτερη θέση πάνω στην διαδρομή θα έπρεπε να έχει πιάσει και να κάτσει πίσω από τους προπορευόμενους κάτι που πήγε να το κάνει στο ύψος των 700μ. περίπου όμως πιστεύω ότι ήταν αργά γιατί το άλογο είχε καταπονηθεί είδη με την μέχρι εκεί διαδρομή που είχε ακολουθήσει.Πάντως και το άλογο δεν το είδα στον ανώτερο βαθμό ετοιμότητας αφού από τα 700μ. και μετά δεν μπορεί να παρακολουθήσει των ρυθμό της κούρσας.
    Υ.Γ. Όλα τα παραπάνω είναι δικές μου εκτιμήσεις και ειδικά για ΟΒΕΣΙΟΝ ΓΟΥΕΙ τονίζω ότι δεν ξέρω τις ιδιότητες του.

  17. Νίκος Παπαδάκης Says:

    Τι έγινε η πανιπποδρομιακή συνδιάσκεψη με τον υπουργό ρε παιδιά ;
    Όταν ήταν ο Κέννεντυ με τον Κρούστσεφ λέγανε “ελα ρε Νικήτα, έλα ρε Τζων”, την κάνανε με το Λήαρ τζετ και γινόταν η συνάντηση.
    Ο ιππόδρομος έχει λύκους ;

  18. tnik Says:

    Καλησπέρα σε όλους όσους διαβάζουν αυτό το blog.Γράφω αυτό το σχόλιο με αφορμή αυτά που διαβάζω σε κάποιο φόρουμ για το τρέξιμο του ίππου ΙΑΚΧΟΣ.Δυστυχώς διαπιστώνω μεγάλη καχυποψία από την μεριά των φιλίππων – παιχτών για την αγωνιστική συμπεριφορά του συγκεκριμένου αλόγου πάνω στην κούρσα.Ξέρω πολύ καλά ότι φταίμε και εμείς οι επαγγελματίες του χώρου (και όταν λέω εμείς δεν εννοώ μόνο τους αναβάτες) για αυτή την καχυποψία του κόσμου ΟΜΩΣ αλίμονο αν λέμε ότι ήταν χαλασμένο ένα άλογο που μέχρι και το σημείο που είχε την ατυχία να του φύγει το πέταλο και να ρινορραγίση η διαδρομή του αλλά και η συμπεριφορά του αλόγου ήταν άψογες.Θα έπρεπε αν μη τι άλλο οι φίλιπποι να γνωρίζουν πότε ένα άλογο δεν είναι σε καλή κατάσταση και πότε έχει ατυχία γιατί όταν βλέπω και λένε για προσχεδιασμένο έγκλημα για ένα άλογο που μέχρι και το σημείο που σταμάτησε δείχνει αν όχι ότι θα κερδίσει αλλά θα παλέψει σκληρά για την νίκη δεν ξέρω αν έχουμε να κάνουμε με υγιώς σκεπτόμενους ανθρώπους – φιλίππους η με απλούς τζογαδόρους.Και χρησιμοποιώ αυτή την έκφραση γιατί μόνο οι τζογαδόροι ψάχνουν φτηνές δικαιολογίες όταν χάνουν τα χρήματα τους και η πιο φτηνή δικαιολογία για τις κούρσες είναι «το τράβηξαν» «την έστησαν» κλπ . κλείνοντας θα πω μόνο αυτό ένα άλογο που δεν είναι σε καλή κατάσταση η (χαλασμένο) κατά την δική σας έκφραση με τα κιλά αυτά όχι απλώς δεν θα πάλευε (μέχρι το σημείο που πάλεψε) αλλά δεν θα είχε φτάσει ούτε μέχρι τα 1.000μ..
    Υ.Γ. Την άποψη μου την διαβάζετε τις αιτιολογήσεις μου επίσης αν θέλετε μπορείτε να εκθέσετε τα επιχειρήματα σας μήπως και καταλάβω τον τρόπο που σκέφτεστε κάποιοι.

  19. ΤΣΕΡΓΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Says:

    Δυστυχώς διαπιστώνω για μία ακόμα φορά την αμάθεια των Ελλήνων Φιλίππων αφού κάποιοι σε κάποιο φόρουμ μιλάνε για στήσιμο της 9ης ιπποδρομίας με δόλο από εμένα που κατά την άποψη τους πήγα ανοιχτά και προκαθόρισα το αποτέλεσμα.ΧΑ ΧΑ ΧΑ
    ΚΥΡΙΟΙ σας παραθέτω τους χρόνους που πιθανών να μην είναι και απόλυτα ακριβής αλλά είμαι σίγουρος ότι θα έχουν πολύ μικρή παρέκκλιση από την πραγματικότητα.

    ΠΡΩΤΑ 400μ. : 26.30
    ΠΡΩΤΑ 600μ. : 38.30
    ΠΡΩΤΑ 800μ. : 51.03
    ΠΡΩΤΑ 1.000μ. : 1.03.47

    Όπως φαίνεται το άλογο μου πέρασε τα πρώτα διακοσάρια (12 -13) και τα επόμενα δύο διακοσάρια σε (13 -13) και χωρίς να χρειάζεται να έχεις ιδιαίτερες γνώσεις καταλαβαίνεις ότι από κάποιο σημείο και μετά το άλογο μου τα παρατάει και σίγουρα δεν τα παρατάει γιατί πήγε ανοιχτά αφού το (12 -13) είναι ένα πολύ μαλακό πέρασμα.

    (Τους χρόνους του μέτρησα από το video 3 φορές και σας βάζω τους καλύτερους.)

    ΚΥΡΙΟΙ αφού δεν έχετε τις γνώσεις τουλάχιστον δείξτε κάποια αξιοπρέπεια και μην κατηγορείτε – λασπολογείτε ανθρώπους πριν εξετάσετε όλα τα δεδομένα και μην έχετε σαν μέτρο σύγκρισης το αν τα χάσατε η αν τα πήρατε έστω και τυχαία αφού στη λογική τη δική σας είχατε πλάσει ένα φανταστικό σενάριο η είχατε κάποια πληροφορία (ΣΟΤΟ).σημείωση Ιταλική λέξη που σημαίνει ψίθυρος


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

w

Σύνδεση με %s


Αρέσει σε %d bloggers: